|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Kjøp av julepynt 2015
Dette med ting og tang på kjøpte jeg på Smageriet på CCVest. Og så kjøpte jeg et på Glasmagasinet på Stortovet som var litt mer jålete, som var krystalltre med sånne Brødrene Dahl-steiner til å henge på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Fine! Hvor store er de?
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg har kjøpt en ny stjerne til toppen av treet, jeg glemte at jeg kjøpte ny i fjor. Og noen gullkuler fra kahler. Så nå trenger jeg et lite tre å henge dette på. I fjor fant jeg et nydelig til 700 kr som jeg synes var for dyrt og jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte det. Jeg er ute etter et lite dekortre som ser litt ut som en lerk. Anyone?
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjøp av julepynt 2015Jeg får mest julestemning av blomster, har alltid masse røde tulipaner, synes egentlig de hvite rosene jeg har nå gir litt jule -eller vinterstemning. Skal ikke så mye til! (Jeg liker forøvrig ikke nisser, men har en gjeng som resten av gjengen her MÅ ha fremme hvert år.)
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Enig, blomster må til. Jeg har allerede noen svibler på kjøkkenet. I desember bytter jeg ut litt på kjøkkenet med rødt, da blir det mye jul.
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjøp av julepynt 2015Svibler er så vakre, lukter nydelig og jeg tåler dem ikke.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|