|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerEn dame på den lokale Til Bords-butikken prøvde, uten hell, å pushe på meg en slik vase. Det hjalp nesten ikke hva jeg sa, at vi har skapene fulle, at vi ikke er så opptatt av vaser, eller at det ikke er noe vi ønsket oss var ikke gode nok argumenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler
Jeg var i en butikk i Aalborg i sommer. Så mye striper på ett brett har jeg aldri før sett. Det var stripevaser i absolutt alle størrelser og i mengder som tok fullstendig kaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler
Det er da ganske naturlig? Jeg skal spare mine i boden og gi til barnebarna når de er blitt retro. Håper de blir like glad som jeg blir når mormor kommer med 60-talls vaser og nå sist et fullstendig strøkent Figgjo middagsservise fra slutten av 50-tallet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|