Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-15, 08:46   #161
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Men om han er med på det, så virker det rart at han var den som gikk til politiet med hele kunstteorien. Jeg tror dermed ikke han er med.

Gammel 23-11-15, 08:48   #162
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Kan det være et plott ala fosterbarna tar barnet fra Holst som hevn for noe fra fortiden? Holst skal ikke få bli far, han er ikke verdig? Kan Annika ha blitt fratatt et barn og vil stjele til seg Holst' barn? Er det koblinger mellom Fredrik Holst og Annika?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 08:49   #163
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men om han er med på det, så virker det rart at han var den som gikk til politiet med hele kunstteorien. Jeg tror dermed ikke han er med.

Han kan godt være med selv om han gikk til politiet. Han vil gjerne framstå som åpenhjertig og uskyldig for politiet, og legger derfor fram deler av historien/plottet.

Fake it 'til you make it
Gammel 23-11-15, 09:05   #164
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Emil sa han ble slått hardt, og mente det var en mann som mishandlet han. På loftet til Annika var det en hjerne som lå på glass, den kunne tilhørt det siste mordet, men det ble ikke bekreftet av etterforskerne.

Jeg tror vi seerne blir lurt.

Gammel 23-11-15, 09:51   #165
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg tror vi seerne blir lurt.

Det er det einaste eg er bombesikker på

Gammel 23-11-15, 10:27   #166
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper ikke at vi blir for grundig lurt eller at det smetter inn nye mennesker nå i siste liten. Med grundig lurt tenker jeg på at det er veldig kjedelig om det ikke finnes noen spor underveis i en serie. Å bli lurt på bakgrunn av feiltolkning av spor er bra. Å bli lurt ved at det ikke hintes er ikke vra. Det bør helst være noen av dem som allerede er kjent.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 10:31   #167
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det er det einaste eg er bombesikker på

Jeg også.

Gammel 23-11-15, 10:42   #168
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Dere er så smarte altså.
Synes også det er noe mystisk med han Emil. Pluss hun late-graviddamen. Og Claes. og....

Gammel 23-11-15, 12:17   #169
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jada me blir lurt. Kven er det mest usannsynlige morderen? DET er moderen.

Gammel 23-11-15, 12:27   #170
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Linn!

Fake it 'til you make it
Gammel 23-11-15, 12:29   #171
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Linn!

Synes det er en god teori. Har hele tiden tenkt at Linn ikke er helt normal. Men hun er ikke helt usannsynlig. Helt usannsynlig er vel heller (i denne rekkefølgen): Saga, Henrik, Lillian, og ja, der stoppet det visst for meg. Alle andre er potensielle mordere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 13:25   #172
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Jeg tror ikke det er Linn. Men jeg gleder meg til i kveld!

Fake it 'til you make it
Gammel 23-11-15, 13:28   #173
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg tror ikke det er Linn. Men jeg gleder meg til i kveld!

Samme her!!!

Gammel 23-11-15, 13:57   #174
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Er Linn ho politisjefen med dei ekle augene og ekle...alt?

Gammel 23-11-15, 14:38   #175
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er Linn ho politisjefen med dei ekle augene og ekle...alt?

Eg syns Lillian har eklare auger Linn er ho med den svært så karikerte Skåne-dialekta.

Gammel 23-11-15, 16:20   #176
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Ekle auge har dei, heile gjengen

Men han familien som går igjen i hodet til han politiet, dei er liksom heilt ute no. Merkeleg. Kvifor skulle dei rota inn dei da? Den serien er så avansert at ein treng jo ikkje sidespor som renn ut i sanden.

Gammel 23-11-15, 16:42   #177
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje han politimannen har drept kona og barna og deretter fortrengt det? Og det at han så de var en slags selvstraff eller noe sånt.

Gammel 23-11-15, 18:47   #178
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror Emil er med på det. Han ble skadet, men det var ikke livstruende.

Jeg tror også det. Han koblet alle kunstverkene veldig lett til mordene.

Gammel 23-11-15, 19:14   #179
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siste episode i dag?
Kjenner at jeg gleder meg til hver mandag.

Gammel 23-11-15, 19:14   #180
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror også det. Han koblet alle kunstverkene veldig lett til mordene.

Dessuten slapp han "alt for lett unna" da han klarte å rømme som han sa.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.