Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til mannen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 10:04   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til mannen

Jeg har en mann som kjøper seg både verktøy og klær som han trenger selv, og som jobber i elektronikkbransjen, så ikke noe vits for meg å kjøpe noe der, siden han får alt mye billigere selv, om ikke gratis, lenge før jeg vet at det i det hele tatt eksisterer. Så han er temmelig vanskelig å kjøpe til. Det har ofte vært diverse turutstyr. Liggeunderlag med dun, fjellduk, ny og superbra (visstnok) fiskestang, m.m. Har også kjøpt konsertbilletter, abonnement på diverse magasin, klær, bøker, skinnhansker, toalettveske i skinn, og i fjor fikk han dunjakke. Jeg har også brukt å kjøpe han en gave "fra ungene", da har det vært sånt som de også på en eller annen måte har glede av. Som for eksempel en stor rattkjelke med plass til flere, pakke med fem billetter til Pirbadet, skøyter, bålvaffeljern ...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe i år. Håper på å få noen ideer i denne tråden ...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.