Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Jeg blir svett av ordbruk som "utenfor normalen", "behov for inngrep", "trenger det" og lignende. Gal, gal verden.
Enig. Jeg er overrasket over hvor mange her som er positiv til denne typen inngrep. "Normalen" er i ferd med å bli fri for rynker og kroppshår med krittvite tenner og dårlig anskitsmimikk.
Faren min er 88, tanten min er 90. Ansiktene deres er av de vakreste jeg vet. Det er et ansikter som viser et levd liv. Det er normalen. Akkurat som man når man når en viss alder (som varierer utfra hvor mye man har vært i solen, hvilke gener man har osv osv) vil få rynker, mer hengende hud, pigmentflekker og litt gulere tenner. Hvis vi i en alder av +/- 40 begynner å glatte ut rynker, hvordan vil vi se ut når vi nærmer oss 90? For hvis man først begynner, er det ikke lett å gå tilbake, tror jeg.
Jeg synes det er fint du laget tråden, Divine, for dette er en veldig interessant diskusjon. Har vi hatt en liknende for noen år siden? Jeg mener vi har tatt opp dette før, og at det var mye større skepsis da enn nå.