|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Roman] Tips til god dystopi?Jeg leste Bienes historie av Maja Lunde nå nettopp, og den har jo også helt klart en dystopisk del. Men den har mye annet også, og jeg likte den godt selv om slutten ble litt for forutsigbar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: [Roman] Tips til god dystopi?
Det er The Girl With All the Gifts, ja? Den har vært oppe i flere andre tråder. Griseskummel, men veldig bra! Jeg synes den er så forskjellig fra The Road at de egentlig ikke kan sammenlignes.
|
|
|
#3 |
|
Har ingen tittel
Sv: [Roman] Tips til god dystopi?
Å ja - det er det jo. :klaskepanne: Den er jo nevnt i denne tråden tidligere også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Sv: [Roman] Tips til god dystopi?Jeg virkelig digger denne tråden. Jeg er stadig tilbake her og henter ut tips. Jeg har lest mange av bøkene dere har tipset om, og nå er jeg her igjen og lager bestillingsliste til biblioteket. Gleder meg til å begynne på et eller annet i kveld - drar til biblioteket etter jobb. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|