Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva gjør man med hauger av snop?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-15, 19:27   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man med hauger av snop?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jentene spiser jo litt om de får, men jeg vil jo helst ikke at de skal spise for mye da. Men det er jo kanskje dumt å nekte det helt og?
Mye av grunnen er at jeg legger det fra meg og glemmer det ut rett og slett. Jentene spør sjelden om snop også.
Det er ikke store mengder de får egentlig, men en slikkepinne her og en pose med gelebjørner der blir jo mengder etterhvert.
Det egentlige problemet er nok helst min motvilje mot å si noe til svigers...

Jeg sa tidlig til besteforeldrene her at de ikke skulle gi masse godterier. Det er i grunn bare tull å gi så mye godterier at barna ikke klarer eller bør spise det opp.

Vi nekter ikke barna å spise snop, og har heller ikke en veldig streng lørdagsfilosofi. Det er den totale mengden som teller. Men lørdagsgodt hos oss er 10 smågodtting hver (ingen av dem spør om mer), og det sier seg selv at vi aldri hadde kommet til bunns i en bærepose. Det blir jo bare tullete. Og jeg lurer litt på hvorfor dere skaffet mer snop på Halloween, hvis dere allerede hadde mer enn dere klarer å spise...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.