Sv: Fortell meg om leppefillere
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Jeg mener fremdeles det er forskjell på å diskutere/undre seg over denne typen valg og å diskutere/undre seg over hvorfor folk ikke fikser på utseendet sitt. Det betyr ikke at jeg synes det ene er hårreisende og det andre totalt uproblematisk, men det er forskjell.
Ja, det var det jeg også mente, med at hårtråden ikke var sammenliknbar.
Jeg tenkte litt på tatoveringssammenlikningen din, og den er ganske god. Kanskje spesielt der det er snakk om overdreven plastisk kirurgi, som ikke er ment å se naturlig ut. Litt som en liten skjulbar tatovering med dyp personlig mening er anderledes enn en diger en som kun er tatt for estetikkens skyld. Personlig så liker jeg ikke sammenlikningen, men det har mer med at jeg liker tatoveringer, men ikke er begeistret for overdreven plastisk kirurgi, enn at den ikke er god. Det er dog kanskje et aspekt i det som er veldig anderledes, og det er det seksuelle. Gigantiske pupper og lepper sender et ganske anderledes signal enn tatoveringer gjør.
Jeg syns for øvrig det er helt greit å si på nett at man ikke liker plastisk kirurgi og tatoveringer, kanskje enda mer om man begrunner det, men ikke at man sier det til en person som har gjort det. Det er virkelig ikke ok.