Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Venner med på ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-15, 21:30   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venner med på ferie

Jeg tror ikke vi hadde giddet å betale for ta en venn med til Syden (= flytur utenlands) men tar gjerne med venner på turer innenlands uten å forvente at foreldrene dekker reise og opphold. Hvis vi en gang hadde vært i en situasjon der det var naturlig å be andres unger med på tur, tror jeg nok at jeg ville luftet ideen om at foreldrene betalte transport og vi kost/losji, eller noe sånt.

Og voksne som spør barna om slike ting før de spør foreldrene, gjør meg ordentlig, ordentlig sur. :har en slik i nær omgangskrets:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.