|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Coops kaffebøll på Løkka
De har vel ikke sagt at det er et mål å støte de fra seg?
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Jeg vet ingenting om snurte hipstere. Det jeg har sett av tilbakemeldinger til Coop har vært seriøse innsigelser, lik dem jeg kom med i HI. Det er ingenting ved navnet The Secret Coffeeshop som sier at det er Coop, er det vel? Hadde jeg visst at det var Coop så hadde jeg ikke gått innom. Ikke basert på at jeg trodde det smakte dårlig, men fordi jeg ikke besøker Waynes eller Espresso House heller. Totalt uavhengig av smak.
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Nei, ikke at det er Coop men at det er en hemmelig kaffeprodusent, kom innom,smak og døm selv.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
OK, jeg la virkelig ikke noe slikt i navnet, og det tviler jeg vel på at andre gjorde også. Da de dukket opp fikk jeg inntrykk av at de var en av de små som prøvde seg ut litt sånn forsiktig i starten, derav navnet. De sa at de hadde eget brenneri, og det var ikke noe som tilsa at kaffen skulle "testes". Den kostet det samme som all annen take away-kaffe.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sånn tenkte i grunnen jeg også.
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaHovedhensikten var nok ikke å rakke ned på Grünerløkkas kaffedrikkere. Coop ønsket nok to ting, markedsføre kjeden i Oslo by, og vise forbrukere at de har god nok kaffe til å lage kaffedrikker med melk.
Sist redigert av Lavender : 05-10-15 kl 16:53. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaJeg synes det var et morsomt påfunn av Coop, de har tatt tak i en trend og laget rammer rundt coopkaffen som ingen forventet. Jeg kan ikke se at noen er latterliggjort og synes det eneste latterlige i denne saken er hvis eventuelle løkkabeboere snurter. Ingen har vel driti ut noen, djeezes, det er jo bare kaffe. Og Coop ønsker å få oppmerksomhet rundt kaffen sin og det har jo funket? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|