|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kosthold og sosiale settinger
Nemlig, det er mitt poeng også. Merker man at man blir dårlig av gluten, få det sjekket ut før man begynner å spise glutenfritt. Og får man det påvist, er det jo en enkel sak å forklare kostholdet med at man har cøliaki. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
På vei
Sv: Kosthold og sosiale settingerOg ellers mener jeg at man en gang for alle kan gi en god forklaring til slektningene sine at man ikke tåler gluten eller hva det måtte være, og ferdig med det. Og kanskje avslutte med å si at man forventer respekt/forståelse for det. Ellers trenger man da ikke å gi noen forklaring på hvorfor man takker nei. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Kosthold og sosiale settingerDet er selvfølgelig helt uaktuelt for meg å snakke usant om helsen min.
|
|
|
#4 |
|
På vei
Har du testet deg for cøliaki? (Ikke at jeg har noe med det, men for å påpeke at det er viktig å få avkreftet). Sist redigert av ElinM : 01-10-15 kl 14:02. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg tolket deg feil, ser vi er helt enige.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|