|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Her har de noe som ligner på HI. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Henger her, vi må ha noen små varianter av slikt til kjøkkenskap fra 50-tallet. 1950 altså, ikke 1850. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?
Har du tilgang til pris på dette, ea? Jeg likte de sekkestativene, hadde vært gull til tomflasker og glass/bokser.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Vi har ikke så god plass så vi har sånn som dette i underskapet under vasken.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?enden på visa ble at jeg kjøpte to slike fra enviropac.no, en med og en uten egen bøtte til småavfall. Da er tanken at det går an å ta fram den ene hvis man bedriver matlaging med en del avfall, for å hive direkte i posene. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|