|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Husk å stemme til kirkevalget
Ja, men listene kan ha forsinkelse (kan være printet ut før utmelding er registrert) slik at det i praksis kan være mulig. Det er dog ikke spesielt ok å gjøre det. Å stemme i en organisasjon man ikke vil ha noe med å gjøre bør man etter mitt syn la være. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stemme til kirkevalgetJeg har stemt. Det er ingen Åpen Folkekirke-liste i Bjørgvin bispedømme, men jeg krysset ut tre av de som er for at likekjønnede par kan gifte seg i kirken.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Husk å stemme til kirkevalgetHvor lang tid tar det før resultatet fra kirkevalget kommer? Er det like kjapt som kommunevalget?
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Det skal være klart innen 17. september, så jeg tror ikke de teller like kjapt som ved kommune og fylkesvalget.
|
|
|
#6 |
|
|
I veldig mange sokn er resultatet klart i løpet av kvelden, men bispedømmerådene tar lengre tid. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg var totalt uforberedt og bestemte meg i siste liten for å stemme. Dermed blei eg veldig forvirra over å berre finne ei liste i lokalet. Sidan eg ikkje hadde lest meg opp på forhånd ante eg ikkje kven eg skulle krysse på. I rein panikk putta eg lista uendra i urna og angra skikkelig etterpå. Første og siste gang eg stemmer i kirkevalget! Eg er ateist og har berre ikkje somla meg til å melde meg ut, så strengt tatt burde eg vel ikkje stemt i det heile tatt.
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husk å stemme til kirkevalgetJeg har stemt både i bispedømme og menighetsrådet. Jeg leste menighetsbladet i forkant og hadde sett meg ut en kandidat som var for en åpen kirke og vigsel for alle og krysset av der. I bispedømme stemte jeg på åpen folkekirkes liste.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|