|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!
Klær etter størrelse og kjønn, og ellers ting i pose med lapp på, egentlig. Bare så vi kan se hva vi har uten å gå gjennom alt, så vi ikke kjører masse babyleker ut til mottak for enslige mindreårige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På det jeg leverte her lokalt (noe går til Oslo tror jeg) skrev jeg med sprittusj rett på posene, begge sider. Klær, alder og kjønn.
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!I dag har jeg vært med på Et dagsverk for flyktninger, et initiativ fra leger i Tromsø. De som er med gir dagslønnen sin (eller en annen sum) til Flyktningehjelpen. De store organisasjonene trenger penger for å kunne drive hjelpearbeid i stor skala, så jeg oppfordrer de som har lyst og råd til å gi - gjerne en dagslønn eller mer - til en organisasjonen de stoler på. Innsamlingen til Tromsølegene har rundet millionen nå i kveld, og pengene fortsetter å strømme inn.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Herlig! Jeg skal finne tilsvarende her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
Jeg er verken lege eller i Tromsø altså.
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!Jeg anbefaler forresten NRK1 sin sending nå om flyktningers vei til Europa.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|