|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Textrovert
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Selvfølgelig kan jeg det. Jeg meldte meg på for å bli presset litt til å løpe langt under tidspress, og til å øve med på å ikke bli så fullstendig panisk før løp. Det skulle være en slags oppvarming til halvmaraton. Det er ikke slik at om jeg ikke får vært med på løpet, så jeg får jeg aldri trent.
|
|
|
#63 |
|
Borte
|
Når barna blir større er det vanlig at de er hjemme alene i sånne tilfeller. Eller at de store passer småsøsken.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Både som lærer og forelder synes jeg spesielt 8. klasse foreldremøtet er viktig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg skjønner godt problemstillingen (da jeg gjerne kunne funnet på å melde meg på et terrengløp). I dette tilfellet tror jeg allikevel at jeg hadde prioritert foreldremøtet og tatt en treningstur før eller etter møtet. Hadde det vært et 'vanlig' foreldremøte, hadde jeg sendt Mannen og deltatt på løp |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Textrovert
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Det blir foreldremøte. Jeg kjenner at det sitter alt for langt inne å skulle prioritere løpet. Jeg hadde ikke funnet roen i det hele tatt, tror jeg.
|
|
|
#67 |
|
heimføing
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg har tenkt å droppe første foreldremøte på ungdomsskolen, det fordi jeg går på et kurs akkurat den dagen og jeg kan ikke gå glipp av en kurskveld hvis jeg skal bestå eksamen senere i høst. Men pappa og stemor går på foreldremøtet, og dessuten har vi vært og "vist ansikt" siden lærerne arrangerte speed-date med alle foreldrene etter tur. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?La mannen gå han klarer vel og formidle info som blir gitt. Uansett min erfaring er att når man har barn med diagnoser så er det vel ekstra møter og sånt i tilegg. Her hos oss går bare 1 av oss pga utfordringer hjemme. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?I HI synes jeg det høres ut som du helst vil være med på foreldremøtet, så da tror jeg du har tatt en god beslutning. På seg selv kjenner man noen ganger andre.
|
|
|
#70 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Løpet høres ti ganger mer fristende ut, men jeg hadde kanskje gått på møtet. Helst sendt barnefar på møtet og løpt selv. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så enig.
|
|
|
#72 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Kjipt med bortkasted løpsavgift. Men trøst deg med at det går til en god sak (idrettsklubben!). Og hva med å bli med på KK-mila i stedet? Lørdagen samme uka!
|
|
|
#73 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jøss, til og med når mannen stiller? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Vi går aldri mer enn én på foreldremøter, noe annet ville vært helt utenkelig prioritering. Nå er det riktignok alltid meg, siden jeg er voted least likely til å skape sosial katastrofe.
|
|
|
#75 |
|
etterpåklokest
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Å stille to foreldre på foreldremøte kunne ikke falt meg inn i måneskinn. Mobilisere barnevakt for at begge to skal lide seg gjennom "morsomme gruppearbeid der vi skal lære å stole på hverandre" eller synge barnesanger i kanon? |
|
|
|
|
|
#76 |
|
etterpåklokest
|
Hos oss er det mannen som har størst sannsynlighet for å sitte stille og tenke på skisesongen mens de av foreldrene med mest gullforgylte egoer briljererer med hvor riktig de gjør alt. Meg, not so much. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Siden eget barn er på agendaen hadde jeg gått på møtet, men ellers hadde kun en av oss gått. Vi stiller sjelden eller aldri begge to på foreldremøter, av den enkle grunn at fram til nylig har en av oss måttet fått hurven i seng, evt kræsjer møter med turnusjobbinga mi.
|
|
|
#78 |
|
maler
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg stoler ikke på mannens formidlingsevne i etterkant av møtet og må derfor være der selv hvis jeg tror de kan komme med noe interessant.
|
|
|
#79 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Divine, du kan kjøpe min plass på KK-mila, 5 km, lørdag.
|
|
|
#80 |
|
|
Som sagt, når eget barn er på agendaen..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|