Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 14:42   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så fakta er:

• Opprigg mellom 7-22 i litt over en uke. Varierende grad av støy.
  • Festival i fire dager, med konserter fra 14-23. Varierende grad av støy, men aldri høyere enn av at man kan føre en helt normal samtale på verandaen sin 100 meter unna scenen, og jeg tviler sterkt på at man må skru opp lyden på TVn om vinduer og verandadør er lukket.Jeg har stått under verandaene til den nærmeste blokka for å sjekke.
  • Nedrigg en ukes tid.
  • Stenging av Tøyenbadet og fotballbanen i tre uker, men hele botanisk hage, lekeplassen ved siden av og Ola Narr er ledig.
  • En buss omdirigeres i fire dager, samt at en holdeplass holdes stengt i ca halvannen uke.
Er dette noe man bør kunne holde ut?

Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt og er veldig glad ingen begynner med noe sånt i mitt nabolag. Hadde jeg bodd i området ville jeg ha gjort alt jeg kunne for å legge ferien min til denne perioden, men vi snakker jo om nesten tre uker her da og det er mye! Å forstyrre dagliglivet til folkene i området i en så lang periode for noe som ikke er nødvendig synes jeg er helt uakseptabelt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.