Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden (V)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-15, 12:37   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Angelique, du er rå på shopping.
Har du lyst til å dele hva den Outleten heter? Jeg har så lyst til å kjøre over Alpene neste sommer og innom Venezia og Garda så det er bra med tips til shopping.

Gammel 12-08-15, 12:50   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den outleten heter Noventa Di Piave. Veldig enkelt å finne frem. Brukte hele tiden Google maps ved siden av navigasjonen i bilen.
Outleten har fantastisk mange spennende butikker, og prisen er like fantastiske.
Det er Gucci, Prada, Armani, Burberry, Marc Jacobs butikker, og mange, mange andre ( ikke LV, de har aldri salg på sine produkter), og mange barnebutikker.

Det å kjøre på tur nedover slik er bare absolutt helt fantastisk. Vi kjørte totalt rett over 400 mil, men var innom Polen og Auswitch på veien ned.
Shoppet i Outleten og Verona. Litt til jentene mine i Lazise ved Gardasjøen, og litt i La Spezia. Vi var også i Porto Venere og Leiche. Krakow og Berlin besøkte vi også.

Her er link til outlet'en

http://www.mcarthurglen.com/it/noven...ner-outlet/en/

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Angelique, du er rå på shopping.
Har du lyst til å dele hva den Outleten heter? Jeg har så lyst til å kjøre over Alpene neste sommer og innom Venezia og Garda så det er bra med tips til shopping.

Gammel 12-08-15, 12:54   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt en sak til ila sommeren, ny bunad.
Jentene mine har ønsket seg bunad i mange år, og nest eldste har arvet min og eldste arvet min mors, dvs jeg kjøper den for moren min skal ha ny da den gamle har blitt for liten.
Jeg har kjøpt beltestakken, som jeg har ønsket meg i mange år. Har familie fra Telemark, og skal kjøpe hytte i Telemark, mest sannsynlig Kragerø.
Følger med to skjorter, en hvor med broderier i samme farge som stakken, og denne i silke som bildet viser

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (386,6 KB, 49 visninger)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.