Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Instagram og passive følgere - er jeg sær?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-15, 19:51   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Instagram og passive følgere - er jeg sær?

Jeg skrev ikke at jeg ikke likte at folk kommenterte noe RL, jeg skrev at jeg ble overrasket. Rett og slett fordi de er så like aktive på Face at man glemmer at de faktisk har en profil. Det er den kombinasjonen, aldri skrive eller dele, men samtidig ha så god oversikt at man vet ganske mye om folk (hvor de jobber, hvor de er på ferie osv.) jeg stusser litt over. Helt greit at man er sjenert, men kan man ikke "like" noe en gang i året i det minste?
Nei, denne tråden har vel bare bekreftet det jeg egentlig visste, folk har veldig forskjellig syn på bruken av sosiale medier, og det er for så vidt helt greit.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.