|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 53,62% |
Nei! |
77 | 37,20% |
Har ikke vært i Norge |
13 | 6,28% |
Solkrem |
6 | 2,90% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?For min del hadde en mellomting mellom fjorårets varme og det vi har hatt i år vært bra. Pluss en mindre våt og litt varmere vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Har hatt en fantastisk sommer i Norge og Sverige med en flott miks av flotte fjellturer, sol og bading, ganske mye regn, kantarellturer, båtturer, fisking og mye annet. I helgen var det snø og minusgrader på toppene i fjellet, og vi gikk med ullundertøy og hadde på dunjakke i perioder, men det var fantastisk uansett.
![]() |
#143 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
Jeg syns Yr og jeg definerer "unormalt" ulikt. Når man må tilbake 19 år for å finne like kaldt vær, så syns jeg det er unormalt i et livstidsperspektiv. Om man regner i klodens levetid, så er det jo ikke så unormalt.
![]() |
#144 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Begynte på jobb i går, og da ble det selvfølgelig fint vær.
![]() |
#145 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Igår var det bra vær i Oslo, faktisk ikke nedbør. Idag derimot... Jeg lengter etter sol og varme, jeg vil bade og kjenne varme i lufta ikke bare fra sola. :værsyk:
![]() |
#146 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg har lyst til å gjenta meg selv og poengtere at det å være misfornøyd med været ikke nødvendligvis er et utslag av bortskjemtsutring i verdens rikeste land. Vær er helse, og kanskje særlig tilgang på sollys er ganske essensielt for oss som har mørke vintre. Det emosjonelle aspektet med å bruke uterommet mye om sommeren er også viktig for meg, jeg opplever at det endrer sosialt samvær på en positiv måte og det å gå høsten i møte uten å ha lagret opp en del venne-og familiekvelder ute er et savn for meg, uten at jeg med det går rundt og sutrer og bærer meg over det.
![]() |
#147 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Tja, jeg er ikke så veldig fornøyd kjenner jeg. Jeg er dog fornøyd med at det ikke har vært like varmt som i fjor. Jeg har jobba i hele sommer og arbeidsplassen min er som er bakerovn. Det jeg savner mest er den varme gode sommerlufta. Det er jo nordavind og iskaldt når sola blir borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ja, jeg er misfornøyd. Det har ikke så mye med været å gjøre,mer med at vi delte opp ferien dumt i år.
![]() |
#149 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi har huset liggende sånn at kosekroken er i le fra nord og har overbygd uteplass med en vegg sånn at vi har sittet masse ute selv om det har regnet og har ikke merket noe til vinden når den har kommet fra nord.
![]() |
#150 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det har vi også. Bygde tak over for et par år siden. Men vi merker at selv om vi KAN sitte ute når det regner, så er det ofte altfor kaldt likevel. Merket godt at det først og fremst er sola som varmer. Dessuten blir vi uansett våte, for enten regner det sidelengs her i byen, eller så plasker det så hardt at det spruter tre meter inn på terrassen fra golvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Yes, we can!!
|
eksakt!
![]() |
#152 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Wow, FP sensurerer innlegg skrevet i bare caps lock og setter dem i smp bokstaver!
![]() |
#153 |
Kontrollfrik
Frekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
i tåkeheimen
|
Ble det strandtur, eller?
I juni hadde vi flere dager samme temperatur som ei uke i februar ... Og det ser ikke ut som om august blir stort bedre, skal en tro langtidsvarselet.
![]() |
#155 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi var borte to uker i juli, men i sommer har jeg, for første gang på det jeg kan huske, ikke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Dritorama synes jeg denne sommeren har vært værmessig. Det føles ut som den aldri har kommet skikkelig igang etter en iskald vår og i dag så jeg de første bladene falle av trærne i Hagen. Kjip vår rett over i høst med andre ord, det er jo til å bli deprimert av.
![]() |
#157 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Pappa er værflyktning, og jeg skjønner hvorfor. Jeg ser for meg en pensjonisttilværelse preget av pendling mellom det kalde nord og varmere strøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Kontrollfrik
Signerer absolutt alt. Og høyner med 46 grader i Sevilla. DET var varmt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Såpass misfornøyd at vi har opprettet feriekonto, sparer til ferie i varmere strøk til neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
med mange baller i lufta
|
Det ble faktisk det!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|