Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-07, 21:48   #801
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Den var kjempe gøy, Marikken!

Gammel 05-06-07, 22:04   #802
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har vært og kjøpt garn sånn at jeg kan strikke den her:

Den var stilig !

Gammel 05-06-07, 22:06   #803
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ååå, Marikken!

Gammel 07-06-07, 00:46   #804
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har handlet meg topp og knebukse i dag. Har kjøpt samme toppen med orange blomster også fordi den var så stilig, så har den knyting bak, men er litt usikker på om den blir for knall til svarte eller hvite bukser.

Har også kjøpt denne kjolen i dag. Den satt så fint på synes jeg, og er egentlig finere enn det ser ut som på bildet.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 07-06-07, 01:00   #805
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Elisabet: Likte veldig godt toppene!!

Gammel 07-06-07, 01:03   #806
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Elisabet: Likte veldig godt toppene!!

De er veldig fine på også. Men er usikker på om jeg tørr å beholde den orange toppen som er lik som den øverste turkise. Den blir veldig knall, men stilig med orange blomster. De hadde den også med grønne blomster. Kjøpt på B-young.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 07-06-07, 21:33   #807
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg dongeriskjørt på Mia`s
Ser det litt dårlig her, men var veldig fint. Og bra lengde!

Prøvde også denne nyydelige Part Two kjolen
Den var herlig altså.. men kjøpte den ikke

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-06-07, 21:43   #808
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Guniss:den kjolen var nyyydelig,ja

nikki er ikke aktiv  
Gammel 08-06-07, 09:09   #809
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Guniss:den kjolen var nyyydelig,ja

Ja, virkelig!
Her er de nye skoene mine. De er veldig "meg", jeg er knallfornøyd.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 08-06-07, 23:06   #810
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ja, virkelig!
Her er de nye skoene mine. De er veldig "meg", jeg er knallfornøyd.

Åh, de var kule! Er du meg?

Gammel 08-06-07, 23:43   #811
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elisabet: Så flotte topper og bukse Elsker fargene du har valgt!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 09-06-07, 20:23   #812
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr kjøpt badebasseng til barna (og oss store) på 3500 liter
Tar litt tid å fylle opp .....holder på
Og en slags vannpistol, eller mer en vannpumpe til gutta.Stor stas

På KappAhl kjøpte jeg en rosa (veldig lysrosa) knalltøff T-skjorte til storebror,en hvit shorts til Ine-mor og Spiderman sett til Oliver,shorts og t-skjorte samt en Spiderman badebukse

Gammel 09-06-07, 23:27   #813
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Ikke akkurat fæsjen, men lillesøster har fått seg nytt stellebord:

Gammel 10-06-07, 00:32   #814
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maisa: Det var virkelig et flott stellebord. Tenk å bli babysyk av å se et stellebod da

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 10-06-07, 08:57   #815
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Fant en dansk nettside, og kunne ikke lenger dy meg, så nå kommer dette snart flyvende over dammen:

Gammel 10-06-07, 09:24   #816
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig klær Majsa! Vet ikke om jeg tør å våge meg inn på den websiden

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-06-07, 11:30   #817
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært i Danmark og k har fått seg mye nytt til barnehagestart og litt leker.
Kattys i Grenaa

Babysam i Randers

Bukse til venstre på Zara i Århus , resten babysam

Exit I Randers

Babysam de to grønne og g en liten butikk Århus som jeg ikke husker hva heter, den andre

Exit og Zara

Babysam

Nysgjerrige Nils bamsen, trog og brannbil kjøpt på Stena line. Alfabet, formboard og pusslespill en liten lekebutikk å gågaten i Århus.Togeet en butik med hamle leker osv i Grenaa,saxofon og bankebrett, ett kjøpesenter i Århus, husker ikke hva det heter.

Sist redigert av Chablis : 13-06-07 kl 12:04. Årsak: Noen lurte på hvor det var kjøpt så da skrev jeg det her.
Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-06-07, 17:50   #818
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpt en Nike løpethights i dag.

Min er helt svart og har glidelåser nederst. Nå skal det jogges!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 11-06-07, 20:50   #819
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Majsa: Lekkert. Hvilken nettbutikk?

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 12-06-07, 02:29   #820
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Majsa: Lekkert. Hvilken nettbutikk?

www.emmamai.dk
Masse lekkert på salg der.

Sist redigert av Majsa : 20-06-07 kl 05:09.
Majsa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.