|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tar du manikyr og/eller pedikyr?Jeg har aldri gjort det, har ikke engang tenkt tanken. Men jeg ser jo her at det er enda en ting som kvinner "burde gjøre".
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du manikyr og/eller pedikyr?
Ikkje la dette bli en slik diskusjon, dei har vi hatt til det kjedsommelige. Eg les ikkje en einaste plass i denne tråden det du indikerer.
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Jeg synes ikke det nei. Jeg synes det er bare tull, og denne tråden har ikke fortalt meg noe annet |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Det er det definitivt ikke. Det er en ting kvinner (og menn, for den del) kan gjøre, men ikke trenger.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Det er ikke rart at man føler at det er ekstremt mye skjønnhetstyranni dersom man føler at hver gang man hører at hver gang en eller tre stykker forteller at de gjør noe, så blir det et pålegg.
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er jo veldig jålete, men drar grensa et sted for hva jeg kan bruke tid og penger på. Går ofte til frisør, kjøper endel klær/ tilbehør og sminke. Men aldri injeksjoner, manikyr, stell av føtter hos profesjonell, massasje eller hudpleie. Man må ingenting, men har vel sine prioriteringer.
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |