|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ny valp - tester grenserAh, det er en av grunnene til at jeg aldri, aldri, aldri skal ha hund igjen. Jeg gidder virkelig ikke gjøre den innsatsen som skal til for å orke å ha dem i hus. Har hatt både tispe og hannhund som var sånn, sistnevnte var glad i sånn Kong fylt med leverpostei, det redda vettet mitt. Han kunne ikke gå så langt av gangen i starten, men jeg gikk tur med ham minst fem ganger daglig, i tillegg til alle tisseturene i grøfta foran huset, de to første åra. Han var også glad i puslespill, søke etter godbit og den slags, og hadde egne tomflasker til å gjemme godteri i. Kjære, som jeg aktiviserte den bikkja. Nå er han åtte år og verdens roligste inne, men fortsatt glad i en tur eller en morsom oppgave, så alt styret har vært glemt lenge, heldigvis.
|
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ny valp - tester grenser
Takk for oppfordinger! Begynner å angre litt på at vi ikke tok i mot tilbudene om å ta over en tispe som ikke kunne brukes til oppdrett, ja.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny valp - tester grenserHusk å være overdreven i rosen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny valp - tester grenserArne Aarrestads bøker anbefales også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ny valp - tester grenserDa han bikket 4.5 måneder avtok bitinga mye, og vi har nå så godt som helt fine dager, avslappende. Han er rolig når han er alene en time eller to, og kan til og med gå løs med katten ute! Nå er han verdens helrigste hund!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|