|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Charterferie
Men legger du håndklær på solsengen uten å legge deg der selv?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ligger ikke på solseng rundt et basseng. Det er noe av det verste jeg vet, så sånt bedriver vi ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Bra.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: CharterferieDet med at alle solsengene blir lagt håndduker på har jeg bare opplevd en gang og det var på et AI hotell. Jeg har litt inntrykk av at det er sånt som starter med at en person gjør det og så følger resten etter. På det hotellet vi var sist sto det i reglene at håndklær som ble lagt på sånn ble fjernet, men jeg aner ikke om de gjorde det. Det var iallefall ikke noe problem å finne ledige solsenger. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|