|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: EAT-konferansen
Det var Rolness jeg tenkte på. Ellers er jeg langt fra uenig med deg. Samtidig så tenker jeg at alt bidrar og selv om jeg har en lite miljøvennlig bil i garasjen og drar på ferie til USA og ellers flyr en del, så betyr det ikke at jeg like gjerne kan slutte å kildesortere og sykle til jobb. Satt på spissen. Selvfølgelig ville det vært bedre og alle lever nøkternt på alle områder. Men det er bedre å veie opp for noe av det man gjør negativ enn å drite i alt fordi man uansett gjør en haug med ting som ikke er bra.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Det er jeg langt på vei enig i, men jeg mener at det ikke kan gjelde de som skal stå i front og fortelle andre hvordan de skal leve miljøvennlig og bærekraftig. De må faktisk vise gjennom eget liv at de tar det de selv sier på alvor. Da holder det ikke å kjøpe klimakvoter når man flyr privatfly altså. Bærekraftig forbruk koster, også i form av at man må oppgi ting som gjør livet mer komfortabelt, morsomt og lettvint.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Ja, det erjo noe i det. Det kan ikke være Alle Andre som skal gi opp noe.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|