|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er vold?Mulig det har noe med min litt for godt utviklede skamfølelse å gjøre, men jeg hadde ALDRI kommet meg etter en slik sak. Jeg tror jeg hadde vært ødelagt for alltid.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vold?
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Men det same kan nok barn som opplever vold i heimen, som ikkje blir avdekka, kunne seie.
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nettopp! Og hvordan løser man det?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva er vold?Vold mot barn er jo utrolig vanskelig å avdekke. Det er jo barn det er snakk om. Gode advokater finner hauger av grunner til at de snakker usant eller forvrenger virkeligheten. Jeg satt to timer en gang med en sakkyndig (ikke mine barn) som gjentok til det kjedsommelige at han måtte ha bevis og vitner til det barna fortalte. Men foreldre slår jo sjelden med vitner til stede. Så da blir et ord mot ord så lenge volden ikke gir fysiske merker.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Herregud, selvfølgelig. Jeg sitter da ikke her og sier at jeg driter i hva som skjer med barn rundt meg, så lenge ingen tråkker meg på tærne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|