|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konspirasjonsteoretiker på jobben, hjelpJeg synes det enkleste er å bare unngå de vanskelige temaene (får jeg direkte spørsmål svarer jeg heller vagt og penser over på noe annet). Jeg orker ikke gjentatte diskusjoner om ting man helt åpenbart ikke kan bli enige om, og for min del synes jeg heller ikke det er hverken viktig eller interessant å prøve å overbevise dem om at de tar feil.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Konspirasjonsteoretiker på jobben, hjelp
Akkurat hva vaksiner angår er jeg interessert i å overbevise så mange som mulig av tvilerne om at vaksiner er en viktig og nødvendig tingTM. DEt er helt forferdelig at liv og helse settes i fare pga ravende gale fanatikere. Men det er bare tvilerene/de som blir usikre av all antivaksineringspropagandaen det er verdt å diskutere med. De som tror dfamilien Stoltenberg stod bak Utøya-massakren og at Illuminati styrer verden med hjemmel i maritim lov er det ikke verdt å prøve seg på. Da er ignoreringsfilter godt å ha.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|