Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor får jeg tak i en kul skinnjakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 14:34   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en kul skinnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hva blir det til, Solveigmor?
Bestilt jakke fra HM?
(teller på knappene.....eller kronene.)

Har ikkje sett denne før no, sorry Trur det blir den frå VeroModa, skal til Ålesund på kurs, les shopping, på torsdag

Gammel 09-10-06, 14:38   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Har ikkje sett denne før no, sorry Trur det blir den frå VeroModa, skal til Ålesund på kurs, les shopping, på torsdag

I og med at det har tatt deg evigheter å svare: har prøvd den på Vero Moda, og likte den ikke. Kjempekul jakke, altså, men den ble liksom for kort og for trang til meg...
Venter på oktoberlønn (får vi ikke etterbetalt lønnsøkningen snart?), og knaller til på HM, tenker jeg.
Men så var det den Bregansjakken til 3500,- som jeg har så lyst på....
*vil-ha-pose-og-sekk*

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 14:44   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergansjakka er jo fin, men boring å bruke så mykje pengar? Kva med å leite etter ei billigare så blir det to?

Eg trur eg fikk etterbetalinga i september eg!? Men eg er statlig ansatt, er du det eller fylkeskommunalt?

Gammel 09-10-06, 14:54   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergansjakka er jo fin, men boring å bruke så mykje pengar? Kva med å leite etter ei billigare så blir det to?

Eg trur eg fikk etterbetalinga i september eg!? Men eg er statlig ansatt, er du det eller fylkeskommunalt?

Skulle selvsagt funnet en billigere Bergans. Men er man forelska, så er man forelska....
Er ansatt i kommunen, og denne kommunen betaler ut tillegget i oktober fikk jeg nettopp vite. . Hadde derfor store planer om 2 jakker, helt til mannen bestilte et lass veigrus. Det var den (ene) jakken....
Har derfor store planer om å ta min kjære på rette måten i noen uker - så blir det nok jakke til jul.

Gammel 09-10-06, 14:57   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Veigrus

Ta din kjære du, Liven, det hjelpe på det meste. Og eg skal ikkje spørre kva den rette måten er

Gammel 09-10-06, 14:59   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Veigrus

Ta din kjære du, Liven, det hjelpe på det meste. Og eg skal ikkje spørre kva den rette måten er

Hjelper mot alt.

Og kanskje best å ikke spørre - i alle fall ikke i en mote-tråd om skinnjakker...

Gammel 10-10-06, 11:34   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin!

Men en smule for kort for meg.. passet ellers. Men.. jeg er litt for lang i ryggen.. bar den opp liksom?

Som leder får jeg ikke lønnsetterbetaling før desember tror jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 18:26   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Da kan eg endelig poste innlegget som seie at eg har kjøpt skinnjakka frå VeroModa.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.