Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-15, 22:33   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Det er dette jeg også føler. Men å si det høyt... ja DET skaper furore altså...

Jeg synes byen (Oslo) er full av folk som dytter og skubber og er ekstremt opptatte av seg selv - hva DE skal få med seg og hva DERES barn skal se/ gjøre/ spise. Alle er sure og stressa og skal ha med seg mest mulig. Folk sniker i køer og tråkker på føttene til hverandre.

1.mai derimot er en utrolig flott dag. Da viser folk omsorg, solidaritet og raushet. Kan ikke si jeg har sett så mye av det på 17. altså.

Bor vi i samme by?! Jeg så det samme som Candy: høflige, blide mennesker, glade barn, god stemning, romslige voksne som slapp oss til for å se akkurat da våre barn kom forbi, og til og med velorganisert og veldig grei t-bane-logistikk.

Det eneste som irriterer meg er de som på død og liv må krysset toget midt i korpset eller en skole. Det er alltid gliper man kan krysse i, om man gidder vente et minutt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.