|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon? | |||
| Det var mer stress en moro! |
|
4 | 4,94% |
| Det var mer moro enn stress! |
|
11 | 13,58% |
| Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
|
6 | 7,41% |
| Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
|
3 | 3,70% |
| Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
|
8 | 9,88% |
| Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
|
5 | 6,17% |
| Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det |
|
36 | 44,44% |
| Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende |
|
18 | 22,22% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Stresser du med konfirmasjon?Jeg har etterhvert ganske bred arrangementserfaring og en konfirmasjon tar jeg på hælen, rett og slett. Det eneste som blir mas er det forbaskede bildeshowet jeg føler meg forpliktet til å lage, jeg har så sjukt mange bilder.
|
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|