|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon? | |||
Det var mer stress en moro! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 4,94% |
Det var mer moro enn stress! |
11 | 13,58% |
Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
6 | 7,41% |
Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
3 | 3,70% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker |
8 | 9,88% |
Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker |
5 | 6,17% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det |
36 | 44,44% |
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende |
18 | 22,22% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#11 |
--
|
![]() Sv: Stresser du med konfirmasjon?2 år til en eventuell konfirmasjon her og tror ikke jeg kommer til å stresse sånn med det. Ikke så mye på forhånd i hvert fall. Nå vet jeg jo ikke om det blir aktuelt heller, men vil han konfirmere seg så blir det fest hjemme og bestilling av mat. Også kommer jeg nok til å surfe litt på Pinterest og Etsy og kose meg med det. Håper han velger et eller annet tema, gjør det litt enklere å søke. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|