Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge hår som er stripet fra før?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-15, 15:46   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge hår som er stripet fra før?

Stå på sier bare jeg. Jeg vet ikke om du vil få et jevnt resultat siden du har striper, men du vil farge over ettervekst og du vil få et spill i året med en farge som du farger over stripene med.

Jeg synes veldig mange er alt for pysete når det gjelder å fikse eget hår. Jeg har kastet meg ut i det og både klipper og striper meg selv nå, jeg har bleket med folie, hette eller ingenting, jeg har farget over det igjen, bleket det igjen og ja. Jeg kurer det masse, og håret lever i beste velgående.

Jeg kan anbefale å se videoer fra frisører på youtube. F.eks søk opp Ellebangs. Hun snakker irriterende men er veldig pedagogisk. "uhm, uhm uhm"

Jeg kjøper det jeg trenger på Ebay, kan anbefale Wella Illumina, det er en serie som gir veldig glansfullt hår. Boksefargene i butikken er ikke så bra, det blir ikke som på bildet utenpå.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.