Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 17:36   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Min 2006 modell har 3 treninger i uken.

Oi, min 2006 har en trening i uka. Hvis det er så store forskjeller rundt forbi, så er det jo heller ikke så rart at det veldig ulikt nivå i serien.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 19:25   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Oi, min 2006 har en trening i uka. Hvis det er så store forskjeller rundt forbi, så er det jo heller ikke så rart at det veldig ulikt nivå i serien.

I serien det vi bor, så skal man melde lagene på nivå. Jeg tror det er 3 nivåer dom heter noe slikt som øvet, mindre øvet og nyoppstartet. Målet er at alle lag skal få møte litt motstand og allikevel vinne noen kamper. Snuppas lag er påmeldt i mindre øvet, mens knertens lag er på øvet. Snuppas lag var på samme nivå i fjor og tapte og vant akkurat like mange kamper. Knertens lag vant nesten alt i fjor og tildels med store sifre, så de har gått opp et nivå. (Det er på ingen måte knertens fortjeneste at de vinner, altså.)

Gammel 28-04-15, 21:49   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke for barn født i 2005?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I serien det vi bor, så skal man melde lagene på nivå. Jeg tror det er 3 nivåer dom heter noe slikt som øvet, mindre øvet og nyoppstartet. Målet er at alle lag skal få møte litt motstand og allikevel vinne noen kamper. Snuppas lag er påmeldt i mindre øvet, mens knertens lag er på øvet. Snuppas lag var på samme nivå i fjor og tapte og vant akkurat like mange kamper. Knertens lag vant nesten alt i fjor og tildels med store sifre, så de har gått opp et nivå. (Det er på ingen måte knertens fortjeneste at de vinner, altså.)

Vi taper omtrent alt som er av seriekamper og cuper, har kun vunnet et par kamper, bl.a. mot Enga.
Gutta er like blide, er jo vant til å tape, men vi ser jo hvor glade de blir når det for en gangs skyld går deres vei. Vi ser veldig godt nivåforskjeller, og når du sier at man skal melde inn etter nivå, er det nesten så jeg mistenker at noen melder lagene på et lavere nivå enn dem er.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 11:19   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Mens 2008-laget til storebror trener 2 x 90 minutter i uka allerede. Enorme forskjeller tydeligvis. *lusker ut igjen*

Gammel 29-04-15, 11:32   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Minsten har ikke fått noe oppsett på seriekamper enda. Litt rart egentlig for eldstemann dømmer kamper for 2003 og 2004-gutter og det er avtalt nå.
Det var Benditcup i SKi på søndag da.

De mest interesserte skal også være med å spille i NorwayCup for 2004-laget så trenerene presser på med å finne de beste på laget allerede nå.

Gammel 29-04-15, 22:47   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Minsten har ikke fått noe oppsett på seriekamper enda.

Det ligger (kanskje?) her: http://www.fotball.no/ Klikk øverst til høyre, på "finn terminlister ... " og søk opp laget.

Gammel 30-04-15, 10:39   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det ligger (kanskje?) her: http://www.fotball.no/ Klikk øverst til høyre, på "finn terminlister ... " og søk opp laget.

Tusen takk for tips. For nå begynte jeg å lure.. Fant klubben, de har hele 8 lag for gutter 10 og ser det starter neste uke. Må sende en mail og høre da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.