|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mads ringer kommentarfelttrolleneJeg er heller ikke helt enig med Nyhus. At man fasiliteter betyr ikke at folk må oppføre seg som tullinger. Det er å umyndiggjøre kommentarfeltfolka fullstendig. Det er ikke å kneble noen ved å svare. Jeg er også litt uenig i at kan bare burde slette. Om man ikke har tenkt til å ansvarliggjøre dem, ja, da hadde det vært best å slette dem.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mads ringer kommentarfelttrollene
Ja. Jeg lurer på hvorfor noen skal fritas for kritikk og motargumenter. For å være grei? For å være mest mulig moralsk nøytral? Jeg forstår ikke hva Nyhus mener er problemet med at folk rister på hodet og forakter folk som skriver helt stappteite ting om andres menneskeverd. Skal vi helst late som om alle meninger er like mye verdt, slik at ingen kommer i fare for å hovere? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Mads ringer kommentarfelttrollene
Ja. Og jeg blir matt av alle kommentarene som går på at dette er knebling av ytringsfriheten. Altfor mange forveksler ytringsfrihet med frihet til å si hva som helst uimotsagt.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|