|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Enkel, god og mettende frokost?
Jeg har ikke juicer, er det verdt det?
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Jeg kan jo greit lage smoothier da. Er det noen fordeler med juicing?
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er endel eksperter som er kritiske til juicing fordi kostfibrene forsvinner. Jeg tenker at smoothies er bedre sånn sett, fordi man drikker alt og det ikke blir rester eller avfall. Min siste smoothie-dille er grønt granny Smith-eple, en liten neve spinatblader, saft fra en halv lime, 10 cm slangeagurk og gresk jogurt og litt isbiter i smoothiemikseren. Kjempegodt ig helt nydelig, knall grønn farge.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kuttet ut alt av korn og sover bedre, har mer energi, houden min er bedre, jernnivået har steget noe voldsomt og jeg føler meg generelt veldig bra |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| fiskedask, havre, havregryn, havregrøt, havregrøtsmafia, havregøy, havrenek |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|