Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Legoland - hva er gøy for de minste?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 15:26   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?

Ja, det er helt supert for den aldersgruppen. Duploland tipper jeg eldste fort er ferdig med egentlig. Attraksjonene der har plass til ganske få barn av gangen, så der er det en del kø ofte. Det er mindre kø i attraksjonene for mindre barn andre steder i parken, er min erfaring.

Min fireåring vil kjøre stort sett alt, men hun har også ganske bred erfaring med fornøyelsespark og har kjørt 10-timersdager slike steder fra hun ble født . Her planlegges jo lillebrors tivolidebut til å bli allerede i sommer, så vi liker starte tidlig.

Vi bruker alltid hele dagen slike steder, men det er sant at det er mye kø ved åpning. Jeg ville imidlertid ikke tenkt at dere bare trengte noen få timer der, med litt mat og litt kø går tiden fort. Det er jo også kjempegøy å se på den oppbygde legobyen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 15:30   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg ville imidlertid ikke tenkt at dere bare trengte noen få timer der, med litt mat og litt kø går tiden fort. Det er jo også kjempegøy å se på den oppbygde legobyen.

Enig. Tiden går fort og vi storkoste oss alle sammen. Vi var der to dager, nesten hele dagen første dag og litt kortere den andre. Vi kunne fint klart oss uten dag 2, men da visste ungene hva de likte fra dagen før så vi siktet oss inn på favorittene og så oss ikke rundt om i parken slik vi gjorde en god del av første dag.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.