|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
For meg er det samme saken - bare at det er veldig mange færre matvarer som inneholder svin enn animalske produkter og derfor mye lettere å legge til rette for.
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig (jeg snakker om dette noen nevnte med å måtte spise kjøtt hos andre siden andre ikke kunne spise kjøtt hos meg, og dette med å steke veggisburgere i kjøttsaft osv). Mine kjøttetende venner har forresten oppdaget hvor LITE vanskelig det er å legge tilrette for veganere på besøk. Men de har jo blitt vant til en annen tankegang, det er ikke like lett når man aldri har vært borti det før.
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Problemstillingen i HI er at hun vil vite hva hun kan si eller gjøre på en enkel måte som får folk til å forstå at hun helst ordner maten sin selv i frykt for at det ikke skal bli som hun vil ha den.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det trenger ikke å være tema i enhver sammenheng, men i den grad ens kosthold, enten det er selvvalgt eller av helsemessige årsaker har implikasjoner på andre så tenker jeg at det bør være ok å snakke om. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Ja, man er altså forskjellig, og all den tid jeg sørger for egen mat så vil jeg helst bare være i fred.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg nevnte at det ikke var naturlig i alle sammenhenger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rockesøster
|
Poenget i HI,- og også i mine innlegg er at når man sier at det er slik man vil ha det så fortsetter gjerne diskusjonen og spørsmålene, og det er ikke ønskelig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|