|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …Jeg kjenner ingen vegetarianere som gir inntrykk av å være så rigid som det du beskriver i HI, så jeg er nok blant dem som ville stusset over kontrollbehovet ditt. Det du beskriver er mer i tråd med det jeg forbinder med cøliaki eller alvorlig matallergi, og det er jeg ikke vant til at folk krever i andre sammenhenger. Jeg måtte nok ha fått det forklart at du ville at maten skulle behandles på en slik måte; jeg hadde ikke skjønt det av meg selv bare fordi du sa du var vegetarianer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …
Signerer.
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville ikke falt meg inn og tilberede mat i andres hus. Men jeg ville spurt om innholdet og diskre lagt bort det med kjøtt.
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09 Sist redigert av Trulte : 28-03-15 kl 17:38. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DEN kjenner jeg til. Det er bla. derfor jeg alltid retter på folk som kaller seg vegetarianere men spiser fisk, fordi det gir omverdenen et fullstendig galt bilde av vegetarianere/veganere og fører til at vi blir servert sånne ting ute.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Her er nok jeg også. Enda jeg er en sånn som krever at folk ikke bruker samme redskaper på mat jeg skal spise, og på brød.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|