|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barnaDe jeg har i barnehage nå er 6 år, 4,5 og snart 3. De to eldste sier ifra men til ingen nytte.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barna
Hva kler bhg dem i da og hva mener du de skal gå i ?
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barnaNå har jeg ikke barnehagebarn lenger, men i overgangssesonger hadde vi typisk vanntett/vindtett bukse og jakke, ev dress, og ull eller fleece som kunne brukes under. Da er man dekket for kalde morgener, våtere formiddager i smeltesesongen, ev regn, og om det var tørt ute brukte de kanskje bare jakka. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barna
Jeg skjønner godt du er frustrert om ungene selv klager over at de er varme eller kalde og ikke får skifte altså. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er her fortvilelsen min ligger og som jeg kanskje ikke har greid å formidle til dere.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje du må tipse bhg om dette? Si at de gjerne må skifte til sånn og sånn når det blir vamere utpå dagen?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|