|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barnaTja. Jeg krever at de bruker skallklær og ikke regntøy. Men jeg har heller ikke regntøy tilgjengelig. Jeg henger bare det i barnehagen som de kan bruke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barna[quote=Isolde;4191530]Opplevelsen min fra barnehagene jeg har jobbet i, og jobber i er at veldig mange ansatte kan lite om påkledning. Veldig mange er gammeldagse og stoler ikke på skallklær. Det er også ofte sånn at alle skal kles på det samme. Er det dress vær så skal dress på, uansett hva som henger på knaggen som kunne vert bedre. Er det regntøy dag så er det regntøy. Har noen bare skallklær kan man risikere at de bruker låneregntøy for regntøy skal på. Det skal ikke være rom for at barna skal oppleve forskjellighet. [/QUOT
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barna
Men da er det vel i og for seg ikke noe krav, hvis ikke det er noe regntøy der? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål til dere som jobber i barnehage (og evt andre), ang bekledning til barnaKrever at de slutter å mase om å ta med regntøy da, og ikke bruker låntøy. De har gitt seg nå. Har hatt barn i barnehagen der siden 2009. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|