Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor billig kan jeg få en bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-15, 14:32   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en bil?

Men det går jo etter bilnummeret, gjør det ikke? Når den skal EU-godkjennes?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 16:12   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bør de kunne vise til full servicehistorikk? Noen deler som er mer utsatt enn andre som bør være sjekket?

Ja, jeg ville ha sjekket servicehistorikk. Men man vet jo ikke om de faktisk har gjort de reparasjonene de anbefaler på service... Da vi fikk vår tilbake etter service før vi solgte den, så fikk vi beskjed om dette med bremsene og et estimat på pris. Jeg kunne jo glatt latt som om jeg ikke visste det da jeg solgte den, men jeg priset den lavt, la ut en veldig, veldig ærlig annonse og fikk den solgt på 1-2-3. Men altså, du vet ikke om det er masse ting som burde vært gjort på bilen, som du ikke har fått beskjed om.

Det er vel etter alder? Etter 4 år, og så relativt hyppig etter det. Da skal de jo ha måttet ta det mest kritiske før de godkjenner den.

Gammel 25-03-15, 18:16   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men selger vil sikkert bruke "nylig EU-godkjent" som salgsargument om bilen selges billig. Om typ registerreim snart må byttes koster det iallefall 10000. Støtdempere koster og en del. Om eu-kontroll skal være om kun få mnd, så kan det jo fort løpe på utgifter. (Det er jo et system om dette med EU-kontroller)

Gammel 26-03-15, 14:48   #4
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er riktig, men det kan likevel være lurt å ha i bakhodet at mange som legger ut bilen for salg like før den skal EU-godkjennes, gjør det fordi de vet at det ville krevd for mye penger og/eller tid å fått bilen godkjent.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.