Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-15, 19:58   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Åh, det høres ut som om flere her faktisk skjønner disse mystiske bh-størrelsene! Da håper jeg dere kan forklare meg denne:

Jeg er vanligvis 70 D. Nå er jeg gravid, og blitt ganske diger. Jeg er blant annet myyye bredere under brystet, samt at puppene er doblet (føles det som, i hvert fall). Jeg la inn målene mine i en bh-kalkulator, for å se hvilken størrelse jeg må kjøpe. Mine vanlige bher er alt for små. Jeg kom ut med 85 A. Hvordan kan jeg gå fra D til A? Puppene er ikke små, jeg synes heller de begynner å bli litt Dolly Parton. Er cup-størrelsen så mye større ved å øke 15 cm i omkrets?

BH-kalkulatorer funker ikke. I alle fall ikke på litt større størrelser! Blås i den. Gå og prøv i stedet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 20:01   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

BH-kalkulatorer funker ikke. I alle fall ikke på litt større størrelser! Blås i den. Gå og prøv i stedet.

Men jeg er lenket til sofaen. Jeg får bestille en i hver størrelse, og se hva som går. Akkurat nå lurer jeg på om gladpack kan funke, bare surre meg inn og håpe det gir litt relieff.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 20:04   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Men jeg er lenket til sofaen. Jeg får bestille en i hver størrelse, og se hva som går. Akkurat nå lurer jeg på om gladpack kan funke, bare surre meg inn og håpe det gir litt relieff.

Ouch!
Ta utgangspunkt i den størrelsen du vanligvis bruker. Prøv å gå opp ett hakk i omkrets og samtidig et hakk opp i cup? Det kan hende det føles trangt fordi cupen er for liten.. Husker jeg droppet spile-BH-er da jeg var gravid, for det var så mye trykk mot ribbeina fra før av liksom.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.