Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bletchley Circle - i disse Turing-tider

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-15, 15:41   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bletchley Circle - i disse Turing-tider

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det filmer og serier du er ut etter eller også bøker om koding?

Kanskje ikke om koding som fag, men gjerne historiske bøker om perioden og aktivitetene rundt Bletchley Park. Jeg har ikke visst mye om det tidligere. Og filmer og serier er alltid gøy.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ah, nå trodde jeg at du som er foran med alt hadde sett en sesong 3, så jeg hadde mer å glede meg til... Da kan jeg bare slutte meg til resten, jeg likte den også veldig godt!

Jeg er sørgelig behind på både serie- og filmfronten dessverre. Det er så liten tid til alt! Og nå legger jo barnet seg senere og senere, samtidig som han ikke er helt på level med meg om hva vi skal se på av film og serier.

Jeg tror den dessverre ble kansellert etter to sesonger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.