|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Men det er jo egentlig ikke prisen på veskene som er problemet. Det er at folk kritiserer andres smak og ikke lager rom for å skille seg ut, f.eks. ved å ha en billig veske av feil merke. Det irriterer meg her på FP. For mange er det ikke nok å fortelle hva man liker selv, man må helst poengtere hvor teit andres smak er. Enten det gjelder vesker (logovesker liksom
|
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Men veskebarna blir jo disset og offentlig ledd av i media, FB og overalt? Har du ikke tenkt over hvordan disse jentene omtales i media? Og hva mener du med at prisen ikke er vesentlig? Hvorfor den store debatten og latterliggjøringen da? Er det ikke nettopp det at de koster mye som er grunnlaget for denne uthengingen?
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Jo, og jeg har reagert på latterliggjøringen, blant annet her på FP.
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
:fjernet para med spesifikke eksempler fra RL siden debatten ikke er på medlemsområde:
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 05-02-15 kl 08:23. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Her høres det jo ut som om du mener at barn bør få lov til å ha samme forbruk som voksne? :undre: Jeg stusser over høyt forbruk i kategoriene sko/klær/sportsutstyr også jeg, men i alle fall her vi bor er det en klar sammenheng mellom interesse og pris stort sett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Jeg orker ikke gjenta mer. Det var snakk om egne penger. Det er snakk om smak og hva andre folk mener er ok og ikke. En person kan fint kjøpe en iPhone i gave til eget barn men fordømme på det sterkeste at et annet barn kjøper ei veske til 2500 kr. Det er vesker, disse fordømte veskene, som jo må stå i en særstilling her i Norge. Jeg ser ikke denne type mobbing og unisone fordømming av barn som kjøper seg andre dyre ting på Facebook som jeg gjør av jentene som kjøper eller får dyre vesker.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|