Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-15, 16:50   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]

Jo mer jeg tenker på det jo mindre grunn synes jeg det er til at disse voksne kvinnene skal beskyttes mot seg selv, med mindre vi vil ha en sterk innskrenking på de fleste områder.

De har latt seg intervjue frivillig regner jeg med i en sak som opprører dem. Det fremstår som puteflaut for mange av oss, men det er ikke dermed pr def puteflaut, ikke om man sammenligner med hva voksne mennesker kan finne på i media.

Historien om ungguttene var annerledes siden de var barn og ikke voksne.

Voksne mennesker tar av og til kontakt med media når de reagerer på ting som det store flertall mener er puteflaut. Man bør kanskje beskytte noen mot seg selv, men det er en farlig ting å beskytte folk for mye mot seg selv. Da kan man nærme seg sensur. Balansen er ikke bare enkel.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.