|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Den var frekk. Jeg hadde nok ikke sagt noe, men hadde blitt ganske så paff.
![]() |
#23 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Er det ikke bedre å si at man synes det er en smule over streken enn å gå rundt å være "kjerring" å "tenke sitt", da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg ville analysert hvorvidt det var rom for misforståelser av eiendomsrettighetene til bollene. Kunne det misforstås at det var dine private boller og ikke boller innkjøpt til fellesskapets gleder? Litt avhengig av situasjon så kunne jeg kanskje sagt: "Værsågo'!" eller "Smakte bollen?" i en overtydelig tone. Det hadde vært lettere å si noe hvis vedkommende forsynte seg mens jeg satt der, tror jeg.
![]() |
#25 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg hadde sikkert blitt enormt irritert, og muligens sagt noe som:"Om du ville ha en bolle, så er det bare til å spørre
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Det var da utrolig frekt gjort.
![]() |
#29 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?
Hadde det vært mat hadde jeg nok gjort dette jeg også. Men ikke på snop.
![]() |
#30 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Er det mulig???!!!! Er det noen som forsyner seg av andres mat på en slik måte altså? Tror jeg hadde begynt å le....Det er jo en helt håpløs oppførsel!
![]() |
#31 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg hadde nok ikke sagt noe. Men bare lært at man ikke lar mat ligge framme. Jeg har dessverre lært "the hard way" og folk ikke respekterer ditt og mitt. Jeg måtte slutte å ha pålegg i kjøleskapet på spiserommet, fordi det jevnt og trutt ble oppspist. Ikke bare en engangsforeteelse, og hvem det nå enn var tok seg til og med friheten av å åpne uåpnede pakninger. Og selvsagt var alt merket behørig med sprittusj, så vedkommende visste godt at det var mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Jeg hadde nok ikke sagt noe. Men kun fordi jeg er en pyse på slike ting. Jeg synest faktisk det var frekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Etylbarbital
For min del så ville det vært humoristisk ment - ikke spydig - ettersom jeg ville tatt utgangspunkt i at det var en feiltakelse - ikke at folk er "utrolig frekke". Har enda til gode å møte "utrolig frekke" folk i RL.
![]() |
#37 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var god!!
![]() |
#39 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hadde du sagt noe?Det jeg synes er mest irriterende, er at småfrekke folk bare kan fortsette å ta seg til rette fordi vi andre ikke helt vet hva vi skal si eller gjøre...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|