Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags sko og tilbehør kan jeg ha til dette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-07, 21:30   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags sko og tilbehør kan jeg ha til dette?

...

Sist redigert av Isa : 01-06-07 kl 22:20.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:13   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags sko og tilbehør kan jeg ha til dette?

Enkle pumps og feks noen kule øredobber som syns litt? Et armbånd?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:17   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den samme i blått, og bruker den til enten olabukser eller capri-bukser. Jeg bruker høye støvletter under jeg da (HØYE!) men det er til jeansen - og til capri synes jeg det er penest med flate sko faktisk. Har et par litt røffe i gull med firkant-tupp og spenne.

Din hvite er nok nydelig med smale hvite bukser til! :drømme:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:17   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Din hvite er nok nydelig med smale hvite bukser til! :drømme:

Det er den helt sikkert, men ikke med mine ben

Gammel 30-05-07, 12:40   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

En fin lebestift som drar oppmerksomheten opp til toppen av kroppen!
Enkle sko siden blusen er oppmerksomhetspunktet..Du kan jo gjerne ha litt hæl på dem, hvis du ikke vil ha paddeflate. Men synes de må være veldig enkle.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:02   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Takk for tips Vi får se hvordan det går, jeg er utrolig dårlig på sånn stæsjgreier...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.