Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Karaoke-spinnoff!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-15, 14:25   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karaoke-spinnoff!

Bestevenninna mi og jeg "fant hverandre" en av de første ukene av masterstudiet i England. Vi satt inne i en time med teknisk oversettelse, og læreren sa ett eller annet som fikk både venninna mi og jeg til å bryte ut i "Slaaaaave to the rhythm" helt på likt. Alle glante på oss, og vi ble først helt paffe og så begynte vi å le og le. Da skjønte vi at vi var meant to be som venner.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 14:40   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker å synge, og har en helt grei, om enn utrent, stemme. Jeg har sunget i flere kor, men det begynner å bli lenge siden.

Og så er jeg, eller var, for det skjer ikke så ofte lenger, glad i nachspiel med gitar. Da er jeg av de aller ivrigste, og synes stemmen høres riktig så flott ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 14:47   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker å synge? Ja.
Og synger du pent? Ja, gjør nok det.
Høyt? Rett som det er.
Bare når du er alene? Aller helst sammen med andre? Organisert i kor eller vokalgrupper eller som solist eller bare i bilen og i dusjen? I kor, noen ganger som solist, og veldig ofte i bilen. Sjelden i dusjen, faktisk.
Liker du at folk synger? Eller synes du folk skulle holde syngingen sin for seg selv? Det er stort sett hyggelig når folk synger. Men jeg blir litt sliten når Ville synger den samme strofen på repeat.
Får du skryt for din fagre røst, eller klager folk når du synger? Mest skryt.

"Hele" familien min assosiasjonssynger, forresten. Det har hendt flere ganger at jeg, søster og kusiner begynner på den samme sangen ut fra en eller annen tilfeldig kommentar. Arv? Miljø? Sikkert litt av begge.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 14:44   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bestevenninna mi og jeg "fant hverandre" en av de første ukene av masterstudiet i England. Vi satt inne i en time med teknisk oversettelse, og læreren sa ett eller annet som fikk både venninna mi og jeg til å bryte ut i "Slaaaaave to the rhythm" helt på likt. Alle glante på oss, og vi ble først helt paffe og så begynte vi å le og le. Da skjønte vi at vi var meant to be som venner.

En vakker historie!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 23:09   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er ingenting. I et festlig lag glapp det ut av meg: "Olav satt heime i åtte år" og det som skulle bli en av mine nærmeste venninner svarte "Trø meg inkje for nære!".

Når du finner noen som kan fullføre middelalderballadene dine, da tar du vare på dem.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.