|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kenwooden min står omtrent ubrukt, hva bruker dere den til?Gjærdeig (bruker lite gjær, lang eltetid, kan ikke elte for hånd), kakebaking (den er uslåelig på alt som skal piskes til eggedosis eller marengs, og så bruker jeg foodprocessoren og blenderen på Kenwooden. Den brukes minst én gang i uken.
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kenwooden min står omtrent ubrukt, hva bruker dere den til?Den blir brukt mye til gjærdeiger, til alt utenom pizzadeig. Pizzadeig lager vi i brødbakemaskinen på timer så deigen er klar til vi kommer hjem. Også til marengs og eggedosis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kenwooden min står omtrent ubrukt, hva bruker dere den til?
Samme her (skjønt, jeg kan vel strengt tatt elte for hånd om jeg må). Mannen lager pizzadeig hver uke, jeg lager gjærdeig eller kakedeig tre av fire helger i måneden, vi lager smoothie minst et par ganger i uka og gjerne daglig i sommerhalvåret. Krem og små kakerører som muffins- og brownierøre bruker vi bare håndmikser på, men kjøkkenmaskinen er nå ute av skapet sitt minst to ganger i uka likevel. Nå skal vi begynne å bake mer brød også, da blir det mer.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|