|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?De rytterne jeg kjenner har ikke noe problem med marka, men de har nok ikke mørkredde hester, og rir egenopptråkkede stier med hodelykt.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sist redigert av m^2 : 12-01-15 kl 18:08. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Det er veldig stor forskjell på hvordan de legger opp løyper rundt om. Her i Trondheim går mye av skiløypene over myr. Veldig trivelig, da det blir en del forskjell på det å være i marka på sommers og vinterstid. Her ordner de også med gåvei. Riktignok bare en plass som jeg vet om, men dog.
|
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man skal være riktig nøye er det faktisk heller ikke lov. Man har bare lov å ri på skogsveiene, ikke på sti. Og de fleste av dem preppes til løyper, så det er veldig begrenset hvor man kan ri. På en stall jeg stod på før var det bare en vei ut fra stallen som ikke var løype. Og den førte rett til et industri- og anleggsområde.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|