Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 13:57   #16
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men jeg tror grunnen til at hun ikke vil ha den er at hun ikke liker utseendet på den, og det er vel lite du kan gjøre med det.

Jeg synes min elskede Buggis var überstygg i begynnelsen, men så prøvetrillet jeg den, og falt pladask for trillecomforten som jo er av en annen verden, og dermed var jeg solgt. Utseendet bare "grew on me" og nå synes jeg den er vakker, så joda, det er fullt mulig

Jeg har også hatt bla. Quinny Freestyle 3xl Comfort, og den er jo et makkverk i forhold. Jeg esket den før jeg fikk buggisen, men når jeg så fikk en vogn som jo er 7 kg. lettere, så var rygg, skuldre og nakken min evig takknemlig. Og etter det har jeg aldri brukt comforten igjen. Prøvde den en gang, men makan til stor, tung, ruvende og klønete vogn da. (i forhold til buggis såklart)

En 4 hjuling uten svivel hjul forran ville jeg aldri vurdert engang, og i hvertfall ikke en på 16kg.+ (simo, brio, emmaljunga mm.)
Og heller ikke en hvor jeg ikke kunne ha barnet mot meg når h*n vokser ut av baggen (OTH/TFK mm.), for det er gjerne tidlig, særlig i Norge med vinter og masse klær, og korte bagger på mange vogner. (min snuppe på 3,5 sitter fortsatt mot meg på tur, og det er jo så koselig!)
En lett, god vogn er faktisk utrolig deilig, og buggisen har i tillegg en av de største baggene du får i en slik vogn (ramma er 90 cm.), og den kan brukes til barna slutter med vogn. Og, du trenger heller ingen trille, jeg har også en Zapp og den har jeg brukt kunn noen få ganger etter at den ble kjøpt, det er buggisen som blir brukt.
Og min snuppe kan finne på å ta seg en lur i den enda, hun er 3,5 år og meter'n lang.
Jeg har brukt vogna både på vinterføre og i skogen og på stranden, og den funker like bra overalt. Vinterhjul, og tohjuls-modus bla.
Den har jo alle mulige valg muligheter.
Nei, den er bare optimal!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.